Thursday, March 31, 2011

Selamat Tinggal Wahai Hoki Sayang....:p


Ok2….mari bercerite tentang hoki..huhu…
Terus terang…kami KALAH…tapi ade aku kesah.??haha!
At least kami wakil skola beb…daripada yang kutuk2,tapi tak join tu…
Owh…kalah tipis…due2  game 3-0..haha!

Secare keseluruhannye better than last year…betul..tak tipu…
Mase kitorang start nak lawan cam sedey2….
Macam nak pegi perang…huhu…emo la kan dak2 hoki ni…huhu….
Tapi tak nangis ok….aku cam tahun2 sudah…maseh di posisi forward…
Aku suke posisi tu!haha….

Mase ngan siapu awal2 pagi…belecak lagi padang tu….
Petang lawan ngan nitar ingat ok la…mule panas,,then mendung…
Lame2 hujan…baru nak start game….hujan da reda baru main….kite kan memang da rancang nak main air kan?haha….
Mase ngan nitar…ni yang paling rizeb….boleh pulak jatuh depan gol…
Dah dalam kawasan D…..aduhhh….bukan rezeki kite kan??it’s okay la…
Yang penting kite da cukop bagos utk game ni…congratz gurls…n boys too…

Hah! Bile da jatuh tu kan….peh…polka dots dapat kat tudung…sangat cantik…haha….
Kaki pun lebam….aku rase cam jatoh atas bola je…yela kot…
Sakit2 lagi badan…huhu….

Owh ye…ingat scene dalam kartun tarzan tak?yang diorang ukur tangan tu??
“ehh…keciknye tangan kau…”
“mane ade kecik…”
“eh,sini kejap…”
Ade ke die pegi wat cam tarzan tu…klakaa la kamu…
Tapi tak la sentuh2…ingat aku ape…haha!
Aku baru pas main boley die wat gitu??
Apelaaa….haha…. 

Owhh...die baru datang dalam hidup aku...
tapi kenape cepat sangat die pegi??
takpe....untuk mase depan kan kamu pegi....
(^_^)

B.T.W...I LOVE MY NEW ME...
DOES ANYONE CARE?
NO....??
GUD...
:)

ok la...daaa~~

No comments:

Post a Comment